Προφίλ
Αγαπημένα
Καλάθι
Generation Z: Λαχτάρα για συγκίνηση και φυσική ομορφιά

Generation Z: Λαχτάρα για συγκίνηση και φυσική ομορφιά

Οι εκπρόσωποι της Generation Z, που αποκαλούνται και «ψηφιακά παιδιά» - όσοι γεννήθηκαν μετά το 1995, έχουν μετατρέψει τη βιομηχανία ομορφιάς σε βιομηχανία συναισθημάτων και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό.


Αυτό είναι το συμπέρασμα της Charlotte Delobel, πρέσβειρας του ευρωπαϊκού brand Fashion Snoops στη Νέα Υόρκη. Στην έκθεση ADF&PSD στο Παρίσι, η Delobelle δήλωσε ότι το παιχνίδι έχει γίνει η πιο σημαντική τάση. Οι νέοι, σύμφωνα με την ίδια, αναζητούν ψυχαγωγία με φόντο τους φόβους που σχετίζονται με το μέλλον και το 45% εξ αυτών συνδέει την ομορφιά με την αυτοπεποίθηση και το σεβασμό προς το περιβάλλον. Και οι αναζητήσεις τους είναι προς την κατεύθυνση της υψηλής ποιότητας και της φιλικότητας προς το περιβάλλον.


«Αυτή η γενιά δεν συνδυάζει πλέον την ομορφιά με την πολυτέλεια, αλλά την αντιλαμβάνεται ως συνδυασμό φυσικότητας και ηθικής», σχολίασε ο σχεδιαστής Alnur Mita de Bharat.


Όσον αφορά την ομορφιά και τη μόδα, το Gen Z δείχνει μια ξεκάθαρη λαχτάρα για νοσταλγικά συναισθήματα με ζωηρά λουλούδια και ανάγλυφες υφές, πρόσθεσε η Delobelle. Τα παιδιά στο Instagram και στο Tik Tok θέλουν να μυρίζουν και να αγγίζουν, περιμένουν ένα καλλυντικό προϊόν να τους φέρει ορισμένες εμπειρίες και αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα αρώματα, λέει, τονίζοντας ότι οι νέοι που θέλουν να αποκτήσουν εμπειρία, σκέφτονται πολύ τις διαθέσεις και τα συναισθήματα. είσαι Αυτό είναι καλό και περισσότεροι καλλιτέχνες και καλλιτέχνες θα πρέπει να ασχοληθούν με την τέχνη τους προς την κατεύθυνση της ικανοποίησης αυτών των προσδοκιών.