
Το πνεύμα του αρώματος
Το μόνο πράγμα που φοράμε, ακόμα και όταν είμαστε γυμνοί, είναι αόρατο, μοναδικό για τον καθένα μας και ένα από τα πράγματα που μας καθορίζουν. Απόλυτος μυστικισμός... τέτοιο είναι κάθε άρωμα, πλούσιο σε διαφορετικά αρώματα, τα οποία γίνονται αντιληπτά σαν μια ορχήστρα που παίζει - ελαφριά, δυνατή, συναρπαστική, ήσυχη, αναπτύσσοντας μια συμφωνία αρωμάτων με την πάροδο του χρόνου. Κάποια είναι συνθετικά, άλλα - φυσικά, αλλά το καθένα είναι ικανό να προσθέσει στην ανθρώπινη γοητεία, να ζωγραφίσει το πορτρέτο μας με ένα μπουκέτο από λουλουδένιες, φρουτώδεις, ξυλώδεις νότες αντί για μολύβια και μπογιές. Η μαγεία του αρώματος είναι αδιαμφισβήτητη, είναι κάτι σαν το δεύτερο σου «εγώ». Θέλετε να μάθετε περισσότερα για αυτό; Ακολουθούν μερικές ερωτήσεις που κάνουμε στον εαυτό μας πιο συχνά:
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του αρώματος και του eau de toilette;
Στη συγκέντρωση του αρώματος - είναι υψηλότερη στο άρωμα, μετά - στο νερό της τουαλέτας και τέλος - στην κολόνια και την κολόνια Τα αρώματα έχουν έντονο άρωμα για διάφορους λόγους. Πριν από αιώνες, ήταν διαθέσιμα μόνο στους πλούσιους, ήταν φτιαγμένα από πολύτιμα έλαια με υψηλή συγκέντρωση και ελάχιστη περιεκτικότητα σε αλκοόλ και νερό, και μερικές φορές μπορεί να μην περιέχουν καθόλου νερό. Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι οι κολώνιες είναι μόνο για άνδρες, αλλά Στην πράξη αυτό δεν συμβαίνει. Είναι μια μορφή ουδέτερη ως προς το φύλο που μπορεί να εκπλήξει με ένα άρωμα που, έστω και ελάχιστα, διαφέρει από την έκδοση αρώματος. Όλο και περισσότερο τα τελευταία 15-20 χρόνια θαυμάζουμε unisex σχέδια, κάτι που κάνει τα πράγματα πολύ πιο εύκολα - δεν νομίζετε;
Το άρωμα είναι συχνά ακριβό - γιατί;
Υπάρχουν επίσης για 20, υπάρχουν και για 700 BGN - όπως με ρούχα, παπούτσια και όλα τα άλλα πράγματα. Ένα καλό άρωμα δεν χρειάζεται να είναι ακριβό, αλλά συνήθως είναι για πολλούς λόγους - όχι ότι τα φθηνά είναι κακά, αλλά συνήθως πρέπει να έχετε κατά νου ότι η αξία εξαρτάται από πολλά πράγματα, για παράδειγμα την ποιότητα των συστατικών και το αξία της δημιουργίας του μπουκαλιού Δεν είναι πάντα ο στόχος της τιμής - μερικές φορές είναι απλώς μάρκετινγκ, γι' αυτό συχνά αναρωτιόμαστε αν ένα ακριβό άρωμα δεν αντιστοιχεί στην ποιότητα - για παράδειγμα, είναι φθαρτό ή αλλάζει γρήγορα και μυρίζει κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό Συχνά η τιμή καθορίζεται από το ποιος σχεδιαστής και αστέρι συμμετέχουν στη δημιουργία και τη διαφήμιση του αρώματος. , το τυλίγει. Έτσι μερικές φορές είναι απλώς θέμα τοποθέτησης στην αγορά.
Τι καθορίζει τις τάσεις;
Υπάρχουν κλασικά αρώματα που είναι διαχρονικά, καθώς και αρώματα που φοράει ένας άνθρωπος για δεκαετίες επειδή καθορίζουν το προσωπικό του στυλ, αλλά αποδεικνύουν μόνο τον κανόνα ότι οι τάσεις οδηγούν τις πωλήσεις χωρίς να συνδέονται με τις προτιμήσεις μας. Υπαγορεύονται κυρίως από τις εποχές – το καλοκαίρι ψεκαζόμαστε με ελαφριά και αιθέρια αρώματα, τον χειμώνα με ζεστά, πιο εμφατικά και ενοχλητικά, αλλά υπάρχει και κάτι άλλο: οι νότες εσπεριδοειδών και βανίλιας είναι της μόδας για πολύ περισσότερο από άλλα αρώματα. Αυτές οι νότες παραμένουν σταθερές, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση στην οποία αναπτύσσεται η αρωματοποιία. Φυσικά, κάθε κατασκευαστής έχει το δικαίωμα να ακολουθεί αυτές τις τάσεις ή όχι - κάποιοι αναπτύσσουν την ποιότητα των συστατικών χωρίς να υπολογίζουν τις εποχές με την ιδέα ότι όλοι μπορούν να χρησιμοποιούν το άρωμά τους όλο το χρόνο.
Γιατί τα αρώματα μυρίζουν διαφορετικά σε διαφορετικούς ανθρώπους;
Το άρωμά σου σε λατρεύει – έχεις ακούσει αυτή τη φράση; Είναι αλήθεια, και η αγάπη για το άρωμα αγκαλιάζει διαφορετικά όχι μόνο άνδρες και γυναίκες, αλλά και άτομα του ίδιου φύλου – ακόμη και δύο αδερφές δεν μυρίζουν το ίδιο με το ίδιο άρωμα. Αυτό οφείλεται στο μοναδικό άρωμα του δέρματος και του σώματός μας, το οποίο, σε συνδυασμό με τη χημική σύνθεση του αρώματος, γίνεται μοναδικό και μοναδικό στον κόσμο. Επηρεάζεται από το επίπεδο pH, τον τρόπο διατροφής, τη θερμοκρασία του σώματος, το περιβάλλον.Γι' αυτό η επιλογή του αρώματος είναι απολύτως προσωπική, δεν συνδέεται με τάσεις και εποχές - η αγάπη μεταξύ σας πρέπει να είναι αμοιβαία, από την πρώτη. ..αναπνοή.
Γιατί ο ελεγκτής στο κατάστημα μυρίζει με έναν τρόπο, αλλά στο σπίτι - άλλο;
Είναι μια δημοφιλής απογοήτευση και η απάντηση είναι λογική – δεν είμαστε φτιαγμένοι από χαρτί. Για να επιλέξετε σωστά το άρωμά σας, θα πρέπει να το δοκιμάσετε στο δέρμα σας και να περιμένετε μερικές ώρες για να το αισθανθείτε πλήρως. Είναι αλήθεια ότι όσο καλύτερη είναι η ποιότητα, τόσο περισσότερο διαρκεί; Δεν χρειάζεται να είναι πάντα έτσι. Μερικά αρώματα έχουν πιο πτητικά συστατικά που δεν διαρκούν για αρκετές ώρες, γι' αυτό καλό είναι να το έχετε πάντα στην τσάντα σας για να ανανεώνεται το άρωμα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εάν το άρωμα εξαφανιστεί γρήγορα, χρειάζεστε ένα προϊόν υψηλής συγκέντρωσης. Αλλά με αυτό διατρέχετε τον κίνδυνο να το παρακάνετε, και αυτό είναι ακριβώς το πιο δύσκολο δίλημμα για τους κατασκευαστές που προσπαθούν να ισορροπήσουν μεταξύ της δύναμης και της διάρκειας του αρώματος. Για να είστε σίγουροι ότι έχετε επιλέξει πραγματικά το δεύτερο "εγώ" σας, ελέγξτε βγαίνει έγκαιρα - σε διαφορετικές ημέρες και υπό διαφορετικές συνθήκες. Θα νιώσεις Αυτόν που δεν θα σε προδώσει…